En morgon i rött

En röd morgon i tältet efter en mysig kväll. 

Åt hos Adam och snackade.

Byggande av vikingasäng i mörkret 🙂 

Smeden kom på besök. 

Masia bjöd på prosecco och Johan spelade och sjöng 🙂 

Fina vikingar!

Jag var så himla trött, så försökte gå och lägga mig lite tidigt. Det var härligt att höra att skrålande utanför!

Det har inte varit så kallt i natt och jag är glad att jag tog med mig täcket. Det började duggregna lite i natt men nu är det uppehåll. 

Undar om vikingarna hade färgglada tältdukar? Eller mönstrade, kanske i ylle, som på Osebergstapeten. 
Ska ta mig upp nu. 

Kram

Det här inlägget postades i Forntida betraktelser, Mitt i livet, På resande fot och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 svar på En morgon i rött

  1. Hasse skriver:

    Kul att det blev så mysigt på kvällen. Hoppas på bra väder och många besökare i dag och i morgon.

  2. barbro skriver:

    God morgon! Vad härligt det ser ut 🙂 Kram

Lämna ett svar